Made in Uusimaa-kampanja

Etelä-Suomen media kumppaneineen käynnistää Made in Uusimaa-kampanjan. Korsisaari-yhtiöt on mukana juuri käynnistymässä olevassa kampanjassa. Kampanja on Etelä-Suomen Median markkinointikampanja Uudellamaalla toimivien yritysten hyväksi.

Uusimaa tuottaa 39 % Suomen bruttokansantuotteesta ja Uudellamaalla asuu noin 30 % Suomen väestöstä. Uudenmaan identiteetti on huomattavasti vahvistunut koronatilanteen ja sen aiheuttamien rajoitusten seurauksena. Etelä-Suomen median kampanja edesauttaa sitä, että Uusimaa on Suomen kasvun veturi tulevaisuudessakin.

Made in Uusimaa-kampanja tuo esiin uusmaalaisia yrityksiä, tuotteita ja palveluita


Kampanja tuo esiin uusmaalaisia yrityksiä, joiden tuotanto ja palvelut ovat kokonaan Uudellamaalla tuotettuja. Kampanja korostaa Uudenmaan maakunnan asemaa ja Uudenmaan maakuntaidentiteettiä.

Kampanja on monikanavainen ja siinä ovat mukana kaikki Etelä-Suomen Median Uudenmaan alueen lehdet printissä ja digissä.

Koronatilanteen vuoksi paikallisten palveluiden, työpaikkojen ja tuotteiden tukeminen on saanut kokonaan uuden merkityksen uusmaalaisten arjessa. Joukkoliikenteen hoitamisen lisäksi tarjoamme mekin mm. paikallista pikkutaksi- ja tilataksipalvelua sekä tilausajopalvelua ja elämysmatkoja.

Paikallisuutta ja kotiseutua tukeva Made in Uusimaa-kampanja on tehty yhteistyössä Uudenmaan liiton kanssa. Kampanjan tunnus on #madeinuusimaa