Ostajan tulee hyväksyä verkkokaupan toimitusehdot ennen ostoa. Ehtoja on viimeksi päivitetty:
23.1.2023
Korsisaari verkkokauppa
Korsisaari-yhtiöihin kuuluva Nurmijärven Linja Oy (Y-tunnus 0129518-9) myy Korsisaaren verkkokaupassa tuotteita ja palveluita yksityishenkilöille Suomeen ja yrityksille maailmalla. Verkkokaupan vapaasti ostettavat tuotteet sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeudet hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Korsisaari verkkokauppa
Alhonniituntie 1
01900 Nurmijärvi
myynti@korsisaari.fi
Vaihde: +358 9 878 9900
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun olet maksanut tilauksesi, siirtyy se automaattisesti toimitettavaksi. Tämän jälkeen sovelletaan verkkokaupan vaihto- ja peruutusehtoja. Hyväksymällä Korsisaaren verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot hyväksyt, että Korsisaari ja Paytrail Oyj lähettää sinulle sähköpostia tilaukseen liittyvissä asioissa.
Tilausrajoitukset
Verkkokaupasta voi tehdä ostoksia vain 18 vuotta täyttäneet täysi-ikäiset henkilöt. Korsisaaren verkkokauppa toimittaa tuotteita ja palveluita vain Suomeen.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Ole yhteydessä Paytrailiin (020 718 1830 / asiakaspalvelu@paytrail.com), mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.
Maksutavat
- Mobiilimaksutavat
MobilePay, Pivo, Siirto - Pankkien verkkomaksupainikkeet
Osuuspankki, Nordea, Nordea B2B, DanskeBank, POP pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, Aktia, S-Pankki - Maksukortit (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express)
- Laskulla/osamaksu (OP lasku: laskutuslisä 2.95€, Walley: laskutuslisä 3,95€, Jousto, laskutuslisä 2,90 €)
Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Toimitustavat, -aikataulu ja –kulut
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaisarvosta ja maksutavasta. Toimituskulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Voit valita toimituksen myös muuhun osoitteeseen ja vastaanottajaksi toisen henkilön. Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Toimitustavaksi voit valita:
- Kirje
- Alle 110 € arvoiset matka- ja lahjakortit
- Toimitusaika n. 4 arkipäivää
- Toimituskulut 5 €
- Kirjattu kirje
- Yli 111 € arvoiset matka- ja lahjakortit
- Toimitusaika 2-3 arkipäivää
- Toimituskulut 8,40 €
- Sähköpostitse
- Tapahtumakuljetus liput ja sähköiset lahjakortit
- Toimituskulut 0 €
- Alhonniitun varikko
- Matkakortit
- Haettavissa seuraavana arkipäivänä tilauksesta klo 7-15 välillä
- Toimituskulut 0€
- Matkakorttien lisäkausilataukset
- Ostettu kausi siirtyy matkakortille noin 3 tunnin kuluttua ostoksesta
- R-kioskit
- Työsuhdematkaliput
- Toimitusaika 5 arkipäivän kuluessa ostoksesta
- Toimituskulut 0€
Tuotteen saatavuus
Jos jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan, että ostoskori ei varaa tuotteita/paikkoja ennen kuin tilaus on maksettu.
Vaihto-, peruutus- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Matkakortit
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen vaihtaminen tapahtuu palauttamalla tuote omalla kustannuksella ja ostamalla verkkokaupasta korvaava tuote.
Halutessasi palauttaa tuotteen, toimi näin:
- Ota yhteyttä sähköpostitse matkakortit@korsisaari.fi, kerro viestissä matkakortin numero, nimesi, tilauksessa antamasi sähköpostiosoite ja verkkokaupan tilausnumero
- Saat ohjeet tuotteen palautukseen paluupostissa sähköpostitse.
- Paytrail lähettää tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiin viestin, jonka ohjeita seuraamalla rahat palautuvat takaisin valitsemallesi maksutavalle
Huomioithan, että mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.
Verkkokaupasta ladatun lisäkauden peruutus on mahdollista 14 vuorokautta tilauksesta, ennen kuin uusi kausi on aktivoitu käyttöön. Peruutus onnistuu vain käyttämättömille tuotteille. Ilmoita peruutuksesta matkakortit@korsisaari.fi (ilmoita peruutuksen yhteydessä matkakortin numero, verkkokaupan tilausnumero ja ostopäivä) ja palauta käyttämätön matkakortti Korsisaaren Alhonniitun varikolle (Alhonniituntie 1, 01900 Nurmijärvi). Rahat palautetaan sille maksutavalle, jolla olet maksun suorittanut ja matkakortti jää Korsisaarelle. Jos edelleen tarvitset matkakorttia, voit ostaa uuden verkkokaupastamme.
Päiväretket
Matkan toteuttamiseen vaaditaan riittävä osanottajamäärä. Matkan hintaan ei sisälly vakuutuksia tai peruutusturvamaksua. Suosittelemme jokaista huolehtimaan omasta vakuutustarpeestaan. Matkan maksamatta jättäminen ei ole peruutus. Muutokset ja peruutukset tulee tehdä toimiston aukioloaikoina ma-pe klo 8:00-16:00. Peruutettavan henkilön tilalle voi ilmoittaa uuden henkilön.
- Nurmijärven Linja Oy (Korsisaari) perii retkien peruutuksesta peruutuskulut näiden ehtojen mukaisesti. Kolmannen osapuolen palveluiden peruutuksesta peritään kolmannen osapuolen määrittelemät peruutuskulut.
- Nurmijärven Linja Oy peruu retkivaraukset, joita ei ole maksettu eräpäivään mennessä.
- Jos retken alkuun on 21 päivää tai enemmän, peritään 5 € (euro) käsittelykulu ja mahdolliset kolmannen osapuolen määrittelemät peruutuskulut.
- Jos retken alkuun on alle 21 päivää, mutta enemmän kuin 48 tuntia, peritään 5 € (euro) käsittelykulu, 50% retken hinnasta ja mahdolliset kolmannen osapuolen määrittelemät peruutuskulut.
- Jos retken alkuun on alle 48 tuntia, peritään koko retken hinta.
- Jos retkivaraus peruuntuu matkustajaa kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä johtuen, retkestä maksettu hinta voidaan hyvittää matkustajalle vähennettynä hinnaston mukaisella käsittelykululla. Matkustaja on velvollinen todistamaan häntä kohdanneen ylivoimaisen esteen olemassaolon, jonka jälkeen Nurmijärven Linja Oy arvioi ylivoimaisen esteen ja tekee päätöksen mahdollisesta hyvityksestä.
Tapahtumakuljetukset
Nurmijärven Linja Oy pidättää oikeudet muutoksiin aikatauluissa ja reiteissä. Nurmijärven Linja Oy pidättää oikeuden peruuttaa tapahtumakuljetus kokonaisuudessaan, mikäli osallistujia ei ole riittävästi. Matkan hintaan ei sisälly vakuutuksia tai peruutusturvamaksua. Suosittelemme jokaista huolehtimaan omasta vakuutustarpeestaan. Matkan maksamatta jättäminen ei ole peruutus. Muutokset tulee tehdä toimiston aukioloaikoina ma-pe klo 8.00-16.00. Mikäli kuljetus ei toteudu, palautetaan jo maksetut rahat kuljetuksen osalta takaisin asiakkaille. Nurmijärven Linja Oy pidättää oikeuden muuttaa ennakkoon ilmoitettuja ajoreittejä ja aikatauluja.
- Nurmijärven Linja Oy/Rapiditaxi Oy (Korsisaari) perii kuljetuksen peruutuksesta peruutuskulut näiden ehtojen mukaisesti.
- Nurmijärven Linja Oy/Rapiditaxi Oy peruu kuljetukset, joita ei ole maksettu eräpäivään mennessä.
- Jos kuljetus on vahvistettu, pidätetään koko kuljetuksen hinta.
- Jos peruutus tehdään 14 vuorokauden kuluessa ostosta ja kuljetukseen on yli 48 tuntia, peruutuksesta peritään 10 € (euro) käsittelykulu.
Tapahtumakuljetuksen yhteydessä ostetuilla tapahtumalipuilla ei ole peruutusoikeutta. Jos kuljetus joudutaan osallistujamäärän vähäisyyden vuoksi perumaan, ei tapahtumalippuja peruuteta, eikä tältä osin myöskään rahoja palauteta takaisin.
Asiakkaan toiminnasta aiheutuneet ylimääräiset siivouskulut laskutetaan asiakkaalta jälkikäteen.
Tilausajot
Tilausajon hintaan ei sisälly vakuutuksia tai peruutusturvamaksua. Suosittelemme jokaista huolehtimaan omasta vakuutustarpeestaan. Tilausajon maksamatta jättäminen ei ole peruutus. Tilausajon peruutus kuluitta on mahdollista 7 vuorokautta ennen tilauksen alkua.
Lisälaskutus
Mikäli tilausajo pitkittyy tai reitti muuttuu sovitusta, laskutamme asiakkaalta siitä aiheutuneet lisäkulut tilausvahvistuksessa mainittujen perusteiden mukaisesti. Mahdolliset ylimääräiset asiakkaan toiminnasta aiheutuneet siivouskulut laskutetaan jälkikäteen.
Ongelmatilanteet
Tarkista toimitus ja tilaamasi tuotteet heti ne saatuasi ja ilmoita virheistä meille viivytyksettä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa tekemällä reklamaatio Korsisaarelle. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Hinta ja hintavirheet
Tuotteet toimitetaan tilaushetkellä voimassa olevien hintojen mukaan. Erikoistarjoukset ja alennusmyynnit ovat nähtävissä verkkokaupassa ja tuotteen esittelysivulla. Verkkokauppa voi muuttaa hintoja milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta. Hinnankorotukset koskevat vain tilauksia, jotka on tehty hintamuutosten jälkeen.
Korsisaaren verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvä hintavirhe tarkoittaa tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa niin, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit:
- tuotteen hinta on 0,00 euroa
- kymmenien eurojen matkan hinnaksi ilmoitetaan esim. 2,79 euroa.
Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.
Ylivoimainen este
Korsisaaren verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, epidemiatilanteet sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Korsisaaren verkkokaupalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
Asiakasviestintä
Hyväksymällä Korsisaaren verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy asiakaspalveluviestien lähettämisen. Asiakaspalveluviestit liittyvät asiakkaan tilaukseen, tilattuun tuotteeseen ja toimitukseen Korsisaaren verkkokaupasta.
Sovellettava laki
Näihin toimitusehtoihin ja näiden toimitusehtojen tarkoittamiin sopimuksiin sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa näiden toimitusehtojen tarkoittamiin sopimuksiin liittyvät riita-asiat kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Lisäksi kuluttajalla on oikeus saattaa riita-asia sen käräjäoikeuden ratkaistavaksi, jonka tuomipiirissä verkkokaupalla on kotipaikka, tai jonka tuomiopiirissä kuluttajalla on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka.
Ehtojen muuttaminen
Korsisaaren verkkokauppa voi muuttaa toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Näet tiedon viimeisimmästä päivityksestä toimitusehtoihin sivun alussa olevasta päivämäärästä.
Hyväksymällä Korsisaaren verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.