13.03.2024

Kivenkyyti – asiakastyytyväisyyskysely

Kivenkyydin asiakastyytyväisyyskysely on käynnissä. Kyselyyn voi vastata 13.3.-3.4.2024 välisenä aikana.

Korsisaaren liikennöimä Kivenkyyti Klaukkalan S-marketin edessä.

Kivenkyydin asiakastyytyväisyyskysely on käynnissä. Kyselyyn voit vastata 13.3.-3.4.2024 välisenä aikana. Kyselyyn voit vastata sähköisen lomakkeen kautta. Paperisia kyselylomakkeita on jaettavissa kirjastoissa sekä Kivenkyydin autoissa, paperiset lomakkeet voi palauttaa Kivenkyydin autoihin.

Tiedätkö mikä on Kivenkyyti?

Kivenkyyti on osa Nurmijärven joukkoliikennettä ja toimii kutsupohjaisena. Kivenkyytiä voi käyttää esimerkiksi asiointimatkoihin tai liityntäliikenteenä muuhun joukkoliikenteeseen. Kyyti palvelee Nurmijärven kirkonkylän, Rajamäen ja Klaukkalan taajamissa ja on tarkoitettu kaikille Nurmijärvellä liikkuville. 


Tarkemmat palveluajat löydät joukkoliikenteen pääsivultamme. Matalalattiaisten autojen ansiosta Kivenkyyti sopii hyvin myös vanhuksille, liikuntaesteisille ja lastenvaunujen kanssa liikkuville. Kyytiin pääsee pyörätuolin tai rollaattorin kanssa, ja kuljettaja auttaa tarvittaessa autoon ja pois. Kivenkyydin linjakilvessä on teksti Kivenkyyti. 


Matkan voi maksaa Korsisaaren ja Matkahuollon lipuilla, käteisellä tai pankkikortilla.
Kysy lisää Kivenkyydistä tai tilaa saman tien puhelinnumerosta 09 274 6900 ma-pe klo 7:00-17:00. Tilaukset tulee tehdä pääsääntöisesti vähintään tuntia ennen matkaa.

Lisää ajankohtaista