Tiedätkö miten Korsisaaren saa kiinni?

Miten Korsisaaren saa kiinni? Jos et löydä omaan ongelmaasi sopivaa aihetta/kanavaa alta, voit olla yhteydessä asiakaspalvelunumeroomme.

Korsisaaren uusi numero 0300 305500, palvelee 4.12.2023 alkaen (vanha 09 8789 900 numero poistuu käytöstä 3.12.2023). Korsisaaren asiakaspalvelunumero palvelee arkisin klo 8–15, muina aikoina palvelu on suljettu ja soittaja kuulee nauhoitteen. Korsisaaren asiakaspalvelunumero on maksullinen 0,84 €/puhelu ja 0,68 €/min (Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %).

Onko sinulla jokin palaute, toive tai kehittämisehdotus?

Korsisaaren palautelomake on helpoin tapa saada palaute ja kehitysehdotus suoraan oikealle henkilölle tietoon. Voit itse valita haluatko vastauksen palautteeseesi. Jos pyydät vastausta, muistathan jättää myös yhteystietosi, johon vastauksesi toimitetaan. Valitettavasti palautelomakkeemme ei osaa vielä käsitellä liitteitä.  Jos sinulla on tarve toimittaa liitteitä palautteen mukana, laita palautteesi liitteineen osoitteella palaute@korsisaari.fi

Onko vaikeuksia löytää joukkoliikenteen aikatauluja?

Jos verkkosivuiltamme löytyvät aikataulukoosteet eivät sinun matkatarpeitasi palvele, suosittelemme käyttämään Matkahuollon Reittiopasta tai aikatauluhakua, jossa voit hakea aikatauluja osoitteen tai pysäkkien nimen perusteella. Molemmat järjestelmät neuvovat sinulle toimivan yhteyden, sekä mahdolliset vaihdot.

Puuttuuko joku vaihtoyhteys näkyvistä tai tarjoavatko järjestelmät eri kellonaikoja? Laita viestiä virheestä palautelomakkeemme kautta. Kuvaathan viestiin virheen mahdollisimman tarkasti, jotta päästään tarkistamaan, mistä virhe johtuu.

Jäikö sateenvarjo, reppu tai joku muu tärkeä omaisuus linja-autoon?

Korsisaaren autoihin jäänyttä omaisuutta voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta ajot@korsisaari.fi. Löytötavaroita säilytetään kuukauden ajan Alhonniitun varikolla, josta löytötavarat ovat noudettavissa arkisin klo 7-17 välisenä aikana. Arvotavarat (esim. lompakot ja puhelimet) toimitetaan viikon kuluessa Nurmijärven poliisiasemalle.

Onko sinulla ongelmia Korsisaaren mobiilisovelluksen kanssa?

Käytätkö Korsisaaren mobiilisovellusta ja onko sinulla joku ongelma? Suurimpaan osaan mobiilisovelluksen kysymyksistä vastaus löytyy mobiilisovelluksen Usein kysytyt kysymykset -osiosta. Osio löytyy Tili -välilehdeltä, Muut -osiosta, Sovellus -valikon alta. Jos et löydä vastausta ongelmaasi Usein kysytyt kysymykset -osiota, voit laittaa palautetta sovelluksen kautta.

Palaute vaihtoehto löytyy samasta paikasta Muut -osiosta. Huomaathan, ettei palautteen lähetyksen yhteydessä välity muita tietoja, kun kirjoittamasi teksti. Pyri kuvailemaan ongelmasi mahdollisimman tarkasti, jotta pääsemme heti ratkaisemaan mahdollista ongelmaasi.

Onko ongelmia tai haasteita Korsisaaren matkakortin kanssa?

Jos matkakorttisi katoaa tai on jotain muita ongelmia matkakortin kanssa, apua saat laittamalla sähköpostia osoitteeseen matkakortit@korsisaari.fi. Sähköpostit käsitellään saapumisjärjestyksessä. Mukaan sähköpostiisi kannattaa aina liittää valmiiksi matkakortin numero, jonka löydät kortin takapuolelta oikeasta alakulmasta.

Oletko etsimässä tilausajo kumppania?

Korsisaaren tilausajot suosittelemme tilaamaan verkkosivujen tarjouspyyntölomakkeen kautta. Lomake ohjaa täyttämään kaikki tilausajon tarjoamiseen vaadittavat tiedot. Täyttämällä tiedot lomakkeelle, varmistat päivän parhaan hinnan haluamaasi ajankohtaan. Jos sinulla on jotain kysyttävää tilausajoista, myyntimme palvelee arkisin klo 8-15 sähköpostitse myynti@korsisaari.fi ja puhelimitse 09 8789 9050.

Oletko tilaamassa taksia?

Korsisaaren taksi palvelee ennakkotilaus periaatteella. Ennakkotilaukset suosittelemme tekemään hyvissä ajoin verkkosivujen tarjouspyyntölomakkeella. Jos sinulla on jotain muutostarpeita tai kysyttävää tilattuun kuljetukseen liittyen, suosittelemme ottamaan yhteyttä joko sähköpostitse kuljetukset@korsisaari.fi tai puhelimitse 09 274 6900. Sähköposteihin ja puheluihin vastataan arkisin klo 7-17 välillä.

Oletko etsimässä uutta työpaikkaa tai kiinnostaako Korsisaari työnantajana?

Kaikki avoimet työpaikat löydät verkkosivuiltamme Töihin Korsisaarelle -osuudesta. Työpaikkailmoitusten ohesta löydät hakulomakkeen kyseiseen työpaikkaan. Jos sinulla on jotain kysyttävää työpaikasta tai työtehtävästä, niin hakuilmoituksesta löydät myös rekrytoijien yhteystiedot. Voit aina jättää avoimen hakemuksen, jos toiveitasi vastaavaa työpaikkaa ei juuri hakemallasi hetkellä ole avoinna.

Koska olla yhteydessä sosiaalisen median kautta?

Perinteisten kanavien lisäksi Korsisaareen saa yhteyden myös sosiaalisen median kautta. Korsisaaren Facebook, Instagram, LinkedIn, X ja Youtube -palvelevat arkisin päiväsaikaan. Jos kysymyksesi ovat todella visaisia ohjataan somesta eteenpäin tai konsultoidaan asiasta asiantuntijoita, jos suoraan ei vastausta löydy.

Onko sinulla asiaa Korsisaaren laskutuksesta?

Korsisaaren talousosaston saat kiinni helpoiten ostolaskujen osalta sähköpostista ostolaskut@korsisaari.fi ja myyntilaskujen osalta laskutus@korsisaari.fi. Kuten muissakin sähköposteissa asian selvittämisen nopeuttamiseksi liitäthän mukaan valmiiksi kaikki selvittämistä helpottavat tiedot.

Eiköhän näistä löydy jokaiselle sopiva kanava, josta Korsisaaren saa kiinni.