01.12.2023

Tiedätkö miten Korsisaaren saa kiinni?

Onko sinulla ollut joskus vaikeuksia löytää oikeaa yhteystietoa tai yhteydenottokanavaa asiallesi? Kokosimme yhteen yhteystietomme, sekä mitä kanavaa kannattaa milloinkin käyttää.

Korsisaaren vaihteen numero uudistuu, uusi numero on 0300 305 500

Miten Korsisaaren saa kiinni?

Korsisaaren uusi numero 0300 305500, palvelee 4.12.2023 alkaen (vanha 09 8789 900 numero poistuu käytöstä 3.12.2023). Korsisaaren asiakaspalvelunumero palvelee arkisin klo 8–15, muina aikoina palvelu on suljettu ja soittaja kuulee nauhoitteen. Korsisaaren asiakaspalvelunumero on maksullinen 0,84 €/puhelu ja 0,68 €/min (Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %).

Onko sinulla jokin palaute, toive tai kehittämisehdotus?

Korsisaaren palautelomake on helpoin tapa saada palaute ja kehitysehdotus suoraan oikealle henkilölle tietoon. Voit itse valita haluatko vastauksen palautteeseesi. Jos pyydät vastausta, muistathan jättää myös yhteystietosi, johon vastauksesi toimitetaan. 

Onko vaikeuksia löytää joukkoliikenteen aikatauluja?

Jos verkkosivuiltamme löytyvä aikatauluhaku tai aikataulukoosteet eivät sinun matkatarpeitasi palvele, suosittelemme käyttämään Matkahuollon Reittiopasta, jossa voit hakea aikatauluja osoitteen perusteella. Järjestelmät neuvovat sinulle toimivan yhteyden, sekä mahdolliset vaihdot.

Puuttuuko joku vaihtoyhteys näkyvistä tai tarjoavatko järjestelmät eri kellonaikoja? Laita viestiä virheestä palautelomakkeemme kautta. Kuvaathan viestiin virheen mahdollisimman tarkasti, jotta päästään tarkistamaan, mistä virhe johtuu.

Jäikö sateenvarjo, reppu tai joku muu tärkeä omaisuus linja-autoon?

Lost and Found Finland Oy huolehtii Korsisaaren linja-autoihin unohtuneista tavaroista. Linja-autoihin unohtuneet tavarat toimitetaan heille viikoittain Nurmijärven alueen varikoilta.

Onko sinulla ongelmia Korsisaaren sovelluksen kanssa?

Käytätkö Korsisaaren sovellusta ja onko sinulla joku ongelma? Suurimpaan osaan sovelluksen kysymyksistä vastaus löytyy sovelluksen Usein kysytyt kysymykset -osiosta. Osio löytyy Tili -välilehdeltä, Muut -osiosta, Sovellus -valikon alta. Jos et löydä vastausta ongelmaasi Usein kysytyt kysymykset -osiota, voit laittaa palautetta sovelluksen kautta.

Palaute vaihtoehto löytyy samasta paikasta Muut -osiosta. Huomaathan, ettei palautteen lähetyksen yhteydessä välity muita tietoja, kun kirjoittamasi teksti. Pyri kuvailemaan ongelmasi mahdollisimman tarkasti, jotta pääsemme heti ratkaisemaan mahdollista ongelmaasi.

Onko ongelmia tai haasteita Korsisaaren matkakortin kanssa?

Jos matkakorttisi katoaa tai on jotain muita ongelmia matkakortin kanssa, apua saat laittamalla sähköpostia osoitteeseen matkakortit@korsisaari.fi. Sähköpostit käsitellään saapumisjärjestyksessä. Mukaan sähköpostiisi kannattaa aina liittää valmiiksi matkakortin numero, jonka löydät kortin takapuolelta oikeasta alakulmasta.

Oletko etsimässä tilausajo kumppania?

Korsisaaren tilausajot suosittelemme tilaamaan verkkosivujen tarjouspyyntölomakkeen kautta. Lomake ohjaa täyttämään kaikki tilausajon tarjoamiseen vaadittavat tiedot. Täyttämällä tiedot lomakkeelle, varmistat päivän parhaan hinnan haluamaasi ajankohtaan. Jos sinulla on jotain kysyttävää tilausajoista, myyntimme palvelee arkisin klo 8-15 sähköpostitse myynti@korsisaari.fi ja puhelimitse 09 8789 9050.

Oletko tilaamassa taksia?

Korsisaaren taksi palvelee ennakkotilaus periaatteella. Ennakkotilaukset suosittelemme tekemään hyvissä ajoin verkkosivujen tarjouspyyntölomakkeella. Jos sinulla on jotain muutostarpeita tai kysyttävää tilattuun kuljetukseen liittyen, suosittelemme ottamaan yhteyttä joko sähköpostitse kuljetukset@korsisaari.fi tai puhelimitse 09 274 6900. Sähköposteihin ja puheluihin vastataan arkisin klo 7-17 välillä.

Oletko etsimässä uutta työpaikkaa tai kiinnostaako Korsisaari työnantajana?

Kaikki avoimet työpaikat löydät verkkosivuiltamme Töihin Korsisaarelle -osuudesta. Työpaikkailmoitusten ohesta löydät hakulomakkeen kyseiseen työpaikkaan. Jos sinulla on jotain kysyttävää työpaikasta tai työtehtävästä, niin hakuilmoituksesta löydät myös rekrytoijien yhteystiedot. Voit aina jättää avoimen hakemuksen, jos toiveitasi vastaavaa työpaikkaa ei juuri hakemallasi hetkellä ole avoinna.

Koska olla yhteydessä sosiaalisen median kautta?

Perinteisten kanavien lisäksi Korsisaareen saa yhteyden myös sosiaalisen median kautta. Korsisaaren FacebookInstagramLinkedInX ja Youtube -palvelevat arkisin päiväsaikaan. Jos kysymyksesi ovat todella visaisia ohjataan somesta eteenpäin tai konsultoidaan asiasta asiantuntijoita, jos suoraan ei vastausta löydy.

Onko sinulla asiaa Korsisaaren laskutuksesta?

Korsisaaren talousosaston saat kiinni helpoiten ostolaskujen osalta sähköpostista ostolaskut@korsisaari.fi ja myyntilaskujen osalta laskutus@korsisaari.fi. Kuten muissakin sähköposteissa asian selvittämisen nopeuttamiseksi liitäthän mukaan valmiiksi kaikki selvittämistä helpottavat tiedot.

Eiköhän näistä löydy jokaiselle sopiva kanava, josta Korsisaaren saa kiinni.

Lisää ajankohtaista

  • Korsisaaren uudet verkkosivut
    Alkusyksystä kysyimme mielipiteitänne verkkosivuistamme. Kerroitte mitä voisimme tehdä paremmin ja mikä sivuillamme toimii. Nyt toiveet on luettu, pureskeltu ja huomioitu. Uudet verkkosivumme ovat tänään kokonaisuudessaan julkaistu.
  • Työmatkakulut verotukseen
    Mietitkö mistä löydät vuoden 2023 joukkoliikenteen työmatkakulut? Suurimmalla osalla suomalaisista esitäytetyt veroilmoitukset toimitetaan virtuaaliseen tai perinteiseen postilaatikkoon maalis-huhtikuussa 2024. Korjauksien määräpäivät ovat yleisemmin toukokuussa.
  • Kivenkyyti – asiakastyytyväisyyskysely
    Kivenkyydin asiakastyytyväisyyskysely on käynnissä. Kyselyyn voi vastata 13.3.-3.4.2024 välisenä aikana.